5 Kasım 2010 Cuma

Flört


Kim Bunlar - Atabarı şarkısını çoğu insan gibi siz de hatırlarsınız. İşte o Kim Bunlar daha sonra değişime uğradı ve Flört haline geldi. Cemiyette Pişiyoruz ve Yalnızlık Mevsimi gibi daha çok meraklılarının bildiği içinde harika şarkıların olduğu iki albüme imza attılar. Ve 2010 yazında Flört'ü vokal ve bas gitarda Ozan Kotra, gitarda Çağatay Kehribar, davulda Timsah (Hakan Çağlar)'dan oluşan son halinde Sevmez Olaydım şarkılarıyla televizyonda tekrar gördük. Şarkı beni ilk anda etkisi altına aldı ve ''Demli'' albümünü baştan sona dinler oldum. Gerçekten 10 şarkısı da birbirinden güzel içinde eskilerin esintilerini barındıran nefis bir albüm yapmışlar. Albümün ilk konserini önceki gece Ghetto'da verdiler sayelerinde 2 saat müzik ziyafeti çektik. Konser sonrası kuliste imza dağıttılar ve tüm samimiyetleriyle hayranlarıyla sohbet ettiler.
İkinci kliplerini Eski Dostum şarkısına çektiler ve konserde ilk kez gösterimi yapıldı yakında televizyonlarda izleriz ama şimdilik ilk klibi Sevmez Olaydım'ı referans olarak verelim: http://www.youtube.com/watch?v=3seUchujrWQ
Flört'ün Demli albümünü mutlaka dinleyin. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder