30 Mayıs 2011 Pazartesi

George Best

"In 1969 I gave up women and alcohol. It was the worst 20 minutes of my life."



“Eğer bana üç kişiyi çalımlayıp 35 metreden Liverpool'a nefis bir gol atıp tribünleri ayağa kaldırmak mı, yoksa dünya güzelini yatağa atmak mı diye sorsanız karar vermesi çok zor olurdu. Şanslı biri olarak her ikisini de yaptım. Ama birini 50 bin kişinin gözleri önünde.''


''Çok fazla param var ve ben paramı alkole, kızlara ve hızlı arabalara harcıyorum, geride kalanı da saçıp savuruyorum.''



''Yedi tane Dünya Güzeli ile birlikte olduğumu söylüyorlar. Bu yanlış, sadece dört tanesiyle birlikte oldum.''

 
-Muhabir: Maça en yakın ne zaman seks yaptın?
-Best: Devre arası sayılır mı?

 Karaciğer naklinden sonra doktoru:
-George bundan sonra içki ve sigara kesinlikle ama kesinlikle yasak.
 Best:
-O zaman niye bu kadar ameliyatla, nakille, ızdırapla, neden bunlarla uğraştırdın ki beni?


 ''Eğer biraz çirkin olsaydım Pele'nin adı bile hatırlanmazdı.''



 ''Futbol oynamayı değil yaşamayı seviyorum.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder